Skip to main content

Συμβουλές Διατροφής

Ξεκινώντας

  • Ο σωστός προγραμματισμός θα σας βοηθήσει να κάνετε ένα αποφασιστικό ξεκίνημα.
  • Ακόμα και εάν θεωρήσετε ότι το ξεκίνημα δεν πήγε καλά, σκεφτείτε ότι ήδη έχετε κάνει την αρχή.
  • Συνειδητοποιήστε τη κατάστασή στην οποία βρίσκεται η υγείας σας και αξιολογείστε τους λόγους που θέλετε να τη βελτιώσετε ή και να τη διατηρήσετε.
  • Αποκτήστε κίνητρο και βάλτε ρεαλιστικούς στόχους σε ρεαλιστικούς χρόνους.
  • Συνειδητοποιείστε ότι η υιοθέτηση υγιεινών διατροφικών συνηθειών απαιτεί χρόνο.
  • Ξεχάστε τη ρύθμιση της υγείας και του σωματικούς σας βάρους χωρίς προσπάθεια.
  • Ξεπεράστε το άγχος σας και μην αποθαρρύνεστε αν τα αποτελέσματα δεν είναι άμεσα.

Στο τραπέζι

  • Επιλέξετε ένα όμορφο περιβάλλον για να τρώτε τα γεύματά σας.
  • Ένα καθορισμένο μέρος του σπιτιού ή του γραφείου μπορεί να σας βοηθήσει να ηρεμήσετε και να απολαύσετε πλήρως το φαγητό σας.
  • Να τρώτε πάντα καθισμένοι και ποτέ όρθιοι και βιαστικά.
  • Απολαύστε το φαγητό σας τρώγοντας αργά και μασώντας καλά τη τροφή σας.

Τα γεύματα

  • Προσπαθήστε να τρώτε τα γεύματα σε όσο το δυνατόν πιο καθορισμένη ώρα μπορείτε. Έτσι διαμορφώνετε μια συνήθεια, που σας οδηγεί συστηματικά μέσα στην ημέρα και σε συγκεκριμένες ώρες, να φροντίζετε διατροφικά το σώμα σας.
  • Προσπαθήστε να μην παραλείπετε τα γεύματα σας στη διάρκεια της ημέρας, γιατί η ποσότητα του επόμενου γεύματος μπορεί τελικά να είναι μεγαλύτερη από ότι χρειάζεστε.
  • Προτιμήστε να σερβίρετε τα γεύματα σε μικρό πιάτο και αποκτήστε τη συνήθεια να αφήνετε τα μαχαιροπίρουνα ανάμεσα στις μπουκιές σας.
  • Μάθετε να αξιολογείτε αυτό που τρώτε και να υπολογίζετε μόνοι σας τη ποσότητα του φαγητού με το μάτι.
  • Σε περίπτωση που θέλετε να γευματίσετε σε εστιατόριο, σχεδιάστε το μενού που θα φάτε πριν μπείτε σε αυτό.
  • Μην ξεχνάτε να πίνετε νερό στη διάρκεια της ημέρας.
  • Τα φρούτα και τα λαχανικά αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι μιας καλής διατροφικής καθημερινότητας.

Στο τέλος

  • Κάντε τη διατροφή σας να μοιάζει με παιχνίδι που σας διασκεδάζει και δεν σας δημιουργεί επιπλέον άγχος στην ζωής σας.
  • Όταν ρυθμίσετε το σωματικό σας βάρος ή/και όταν ρυθμίσετε την υγεία σας συνολικότερα, μην παρασυρθείτε και αρχίσετε τις συστηματικές παρεκτροπές. Για να διατηρήσετε την ευρυθμία του οργανισμού σας, πρέπει να θυμάστε ότι η καλή διατροφή είναι καθημερινή υπόθεση, η οποία κάποιες φορές δέχεται παρεκτροπές τις οποίες θα πρέπει να απολαμβάνετε χωρίς ενοχές.
  • Εντάξτε την υγιεινή διατροφή στο πρόγραμμα της ζωής σας.
Οι διατροφικές συμβουλές μπορεί να αποτελούν κάποιες γενικές διατροφικές παραδοχές, αλλά ακόμα και αυτές πρέπει να είμαστε πάντα ανοιχτοί να τις τροποποιήσουμε κάτω από τις εκάστοτε συνθήκες, διατηρώντας πάντα την επιστημονική αξιοπιστία και εγκυρότητα.